2023 - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mircu

Idź do spisu treści

Menu główne:

2023

Aktualności
2023-02-09


ROZEZNANIE CENOWE
na realizację usługi o wartości szacunkowej poniżej 130 000 euro na podstawie art.2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.)
W ramach Programu Wieloletniego „SENIOR+” na lata 2021-2025. Edycja 2023 Moduł II „Zapewnienie funkcjonowania Klubu Senior+”

ZAMAWIAJĄCY
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w 27-220 Mirzec, Mirzec Stary 9 zaprasza do złożenia oferty na realizację usługi świadczenia zajęć z muzykoterapii –dla osób uczestniczących w zajęciach Klubu Senior+ w Mircu, Mirzec Stary 10

I.PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć z muzykoterapii w Klubie Senior+ w Mircu, Mirzec Stary 10
2.Termin realizacji od luty do grudzień 2023 r.
3.Uczestnicy: 20 osób w wieku 60+ uczestniczących w zajęciach Klubu Senior+
4.Wymiar godzinowy usługi: 20 godzin w okresie od lutego do grudnia 2023 r.
5.Forma zatrudnienia i wypłata wynagrodzenia: Umowa zlecenie. Wynagrodzenie z tytułu realizacji zlecenia nastąpi po przedłożeniu rachunku lub faktury oraz ewidencji godzin wraz z zadaniami wykonanymi w danym okresie rozliczeniowym.

II. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY
1.Niezbędne wymagania do realizacji zadań na w/w stanowisku:―kwalifikacje uprawniające do wykonywania zawodu muzykoterapeuty―doświadczenie zawodowe
2.Inne wymagania:
―łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi,
―umiejętność planowania i organizacji pracy własnej,


III. KRYTERIA OCENY OFERT
1.Ocena oferty-kryterium ceny 100% po spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i złożenia kompletu dokumentów.
2.Informacje dotyczące ceny zgodnie z załącznikiem 1
―wykonawca podaje dla oferowanej usługi cenę ryczałtową brutto za 1 godzinę usługi zawierającą wszelkie składniki stanowiące podstawę do wzajemnych rozliczeń Wykonawcy z Zamawiającym.
―wartość zamówienia należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
―cena ryczałtowa oferty musi być wyrażona w złotych polskich (PLN),
―podana cena ryczałtowa obowiązuje przez cały okres objęty umową pracy na rzecz Zamawiającego.
3.Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć stosowne dokumenty:
―wypełniony „Formularz oferty” stanowiący załącznik nr1 do rozeznania cenowego,
―życiorys zawodowy (CV), dokumenty potwierdzające wykształcenie oraz doświadczenie wskazane w rozeznaniu cenowym.
4.Dodatkowe warunki
―w przypadku zaistnienia sytuacji związanej z potrzebą dokonania zmian w umowie w celu właściwej realizacji zamówienia publicznego zastrzega się możliwość dokonania zmian w drodze aneksu do umowy. Zakres zmian może dotyczyć:
a. okresu realizacji umowy,
b. terminów płatności.
5.Wykluczenia
Zamawiający ma prawo do wykluczenia z postępowania Oferentów, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. Wykluczenie Oferenta będzie jednoznaczne z odrzuceniem złożonej przez niego

IV. POZOSTAŁE POSTANOWIENIA
1.Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjowania ceny z Wykonawcą, który złoży ważną najkorzystniejszą ofertę w przypadku, gdy cena tej oferty przekracza planowany budżet projektu, którym dysponuje Zamawiający. W przypadku, gdy negocjacje w zakresie wskazanym w zdaniu poprzednim nie przyniosą efektu, Zamawiający unieważni postępowanie.
2.Zamawiający jest uprawniony do poprawienia w tekście oferty oczywistych omyłek pisarskich, niezwłocznie zawiadamiając o tym danego Wykonawcę.
3.Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania przebiegu, sposobu prowadzenia oraz efektywności wykonywania zadań, wglądu do prowadzonej dokumentacji. Zamawiający może również sprawdzać -w celu monitorowania-działania określone w umowie z Wykonawcą.
4.Zamawiający podkreśla, że w/w zapytanie stanowi jedynie zapytanie o ceny rynkowe na realizację zajęć z muzykoterapii. Realizacja przedmiotu usług przewidziana jest na 2023 r.

V. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
―Ofertę wraz z załącznikami (złożoną w jednym egzemplarzu sporządzoną w języku polskim) należy złożyć w formie papierowej osobiście lub listownie w zabezpieczonej kopercie opatrzonej napisem: Oferta przeprowadzenia zajęć z muzykoterapii
pn. Zadania w ramach „Programu Wieloletniego SENIOR+ na lata 2021-2025”. Edycja 2023. Termin składania do dnia 15.02.2023r. do godz.14.00 w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mircu na parterze budynku Urzędu Gminy w Mircu.
―oferty i dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą: „ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM” i poświadczone przez Wykonawcę.
―dokumenty załączone do oferty, które wpłyną do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mircu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
―wymagane dokumenty: CV, dokumenty potwierdzające wykształcenie, doświadczenie zawodowe oraz oświadczenie o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady( UE) 2016/679 a dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniu dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
―informacja o wyniku postępowania Oferenta będzie umieszczona na stronie internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mircu




Informacja o wyborze oferty na przeprowadzenie zajęć z muzykoterapii– dla uczestników Klubu Senior+ w Mircu


W związku z postępowaniem mającym na celu rozeznanie cenowe na prowadzenie zajęć z muzykoterapii pn. Zadania w ramach „Programu Wieloletniego Senior+ na lata 2021-2025” Edycja 2023 Moduł II „Zapewnienie funkcjonowania Klubu Senior+” dla uczestników Klubu „Senior+” w Mircu , wybrano ofertę Pani Małgorzaty Spadło, Mirzec ul. Mariana Langiewicza 19, 27-220 Mirzec.

2023-02-03

Nabór na Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej
w ramach Programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej – 2023”
dofinansowanego ze środków Funduszu Solidarnościowego

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mircu ogłasza nabór na Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej.

I. Wymagania niezbędne
1. Posiadanie obywatelstwa polskiego,
2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
3. Niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4. Nieposzlakowana opinia,
5. Dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem,
6. Wykształcenie: dyplom potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w zawodzie asystent osoby niepełnosprawnej lub osoba z wykształceniem przynajmniej średnim, posiadająca co najmniej roczne udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym.

II. Wymagania dodatkowe
1. Znajomość metod pracy z osobami niepełnosprawnymi,
2. Samodzielność, kreatywność, dyspozycyjność i pracowitość,
3. Odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, komunikatywność,
4. Odporność na stres,

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
1. Pomoc w wyjściu i powrocie oraz w dojazdach w wybrane przez uczestnika Programu miejsce /np. placówki służby zdrowia i rehabilitacyjne, wydarzenia kulturalne, rozrywkowe, społeczne, sportowe itp.
2. Pomoc w wyjściu i powrocie oraz w dojazdach na rehabilitację i zajęcia terapeutyczne,
3. Pomoc w zakupach, z zastrzeżeniem aktywnego udziału uczestnika Programu przy ich realizacji,
4. Załatwianie spraw urzędowych,

VI. Wymagane dokumenty
1. List motywacyjny.
2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.
3. Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o odbyciu stażu pracy.
5. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
6. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
7. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, (potwierdzone własnoręcznym podpisem).
8. Oświadczenie kandydata o nieposzlakowanej opinii, (potwierdzone własnoręcznym podpisem.
9. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku, (potwierdzone własnoręcznym podpisem).
10. Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, (potwierdzone własnoręcznym podpisem).
11. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby postępowania konkursowego danych osobowych, (potwierdzone własnoręcznym podpisem).

VII. Miejsce i termin składania dokumentów
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mircu (Pokój 106) lub pocztą na adres; Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec, z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko –Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej w terminie do dnia 10.02.2023r. do godz. 10.00

Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Lista kandydatów, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze jak również informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mircu oraz na tablicy informacyjnej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mircu.



Informacja o wynikach naboru na stanowisko „Asystenta Osobistego
Osoby Niepełnosprawnej – 2023”

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mircu informuje, że w wyniku zakończenia terminu naboru na wolne stanowisko „Asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej” w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Mircu została wybrana oferta Pani Iwony Stępień, zam. Małyszyn Górny 134, 27-220 Mirzec .


Uzasadnienie wyboru

Kandydatka spełniała wymagania określone w ogłoszeniu.

2023-01-26
Informacja o wynikach naboru na stanowisko „Asystenta Osobistego
Osoby Niepełnosprawnej – 2023”
 
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mircu informuje, że w wyniku zakończenia terminu naboru na wolne stanowisko „Asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej” w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Mircu została wybrana oferta Pani Ewy Kosa, zam. Mirzec Poddąbrowa 16, 27-220 Mirzec .

 
Uzasadnienie wyboru

Kandydatka spełniała wymagania określone w ogłoszeniu.
2023-01-19


Nabór na Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mircu ogłasza nabór na Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej.
I. Wymagania niezbędne
1. Posiadanie obywatelstwa polskiego,
2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
3. Niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4. Nieposzlakowana opinia,
5. Dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem,
6. Wykształcenie: dyplom potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w zawodzie asystent osoby niepełnosprawnej lub osoba z wykształceniem przynajmniej średnim, posiadająca co najmniej roczne udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym.
II. Wymagania dodatkowe
1. Znajomość metod pracy z osobami starszymi,
2. Samodzielność, kreatywność, dyspozycyjność i pracowitość,
3. Odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, komunikatywność,
4. Odporność na stres,
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
1. Pomoc w wyjściu i powrocie oraz w dojazdach w wybrane przez uczestnika Programu miejsce /np. placówki służby zdrowia i rehabilitacyjne, wydarzenia kulturalne, rozrywkowe, społeczne, sportowe itp.
2. Pomoc w wyjściu i powrocie oraz w dojazdach na rehabilitację i zajęcia terapeutyczne,
3. Pomoc w zakupach, z zastrzeżeniem aktywnego udziału uczestnika Programu przy ich realizacji,
4. Załatwianie spraw urzędowych,
VI. Wymagane dokumenty
1. List motywacyjny.
2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.
3. Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o odbyciu stażu pracy.
5. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
6. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
7. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, (potwierdzone własnoręcznym podpisem).
8. Oświadczenie kandydata o nieposzlakowanej opinii, (potwierdzone własnoręcznym podpisem.
9. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku, (potwierdzone własnoręcznym podpisem).
10. Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, (potwierdzone własnoręcznym podpisem).
11. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby postępowania konkursowego danych osobowych, (potwierdzone własnoręcznym podpisem).
VII. Miejsce i termin składania dokumentów

Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mircu (Pokój 106) lub pocztą na adres; Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec, z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko –Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej w terminie do dnia 26.01.2023r. do godz. 10.00

Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Lista kandydatów, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze jak również informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mircu oraz na tablicy informacyjnej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mircu.


2023-01-19
POPŻ PODPROGRAM 2021 – efekty
 
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mircu  z terenu województwa świętokrzyskiego przy współpracy ze Stowarzyszeniem Świętokrzyski Bank Żywności w Ostrowcu Świętokrzyskim realizowała/ło Program Operacyjny Pomoc Żywnościowa Podprogram 2021 współfinansowany z Europejskiego Funduszu Pomocy Najbardziej Potrzebującym, którego celem było zapewnienie najuboższym mieszkańcom Polski pomocy żywnościowej oraz uczestnictwa w działaniach w ramach środków towarzyszących w okresie styczeń 2022 – październik 2022.
 
Osoby potrzebujące otrzymały bezpłatnie artykuły spożywcze:
  • warzywne i owocowe (groszek z marchewką, koncentrat pomidorowy, powidła śliwkowe);
  • skrobiowe (makaron jajeczny),
  • mleczne (mleko UHT),
  • mięsne (szynka drobiowa, szynka wieprzowa mielona, filet z makreli w oleju),
  • cukier (cukier biały),
  • tłuszcze (olej rzepakowy).
 
 
Pomoc żywnościowa trafiła do 410 osób znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej z terenu województwa świętokrzyskiego
Wydaliśmy osobom potrzebującym:
o 8,515 ton żywności;
o  1230 paczek żywnościowych;
 
W ramach POPŻ Podprogram 2021 dla  osób korzystających z pomocy żywnościowej przeprowadzono 4 warsztaty edukacyjnych w ramach działań towarzyszących
  • o niemarnowaniu żywności - 2 spotkania dla  12 uczestników
  • edukacji finansowej - 1 spotkanie dla  20 uczestników
  • żywieniowo dietetycznych – 1 spotkanie dla 18 uczestników
 
 
 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego